Regulamin

  I. POSTANOWIENIA OGÓLNE
II. REALIZACJA ZAMÓWIENIA

  1. Czas realizacji
  2. Dostawa
  3. Koszt przesyłki
  4. Formy płatności

III. GWARANCJA I REKLAMACJE
 IV. ZASADY ODSTĄPIENIA OD UMOWY SPRZEDAZY
   V. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

  
I. POSTANOWIENIA OGÓLNE

Właścicielem sklepu internetowego www.lajs.pl jest firma:

PUH LAJS
ul. Marszałkowska 111
00-102 Warszawa
NIP: 892 139 93 89
tel.  508 531 450
tel.  22 299 55 51, 22 299 55 65
fax. 22 201 21 35
e-mail: marketing@lajs.pl



Zwany w dalszej części regulaminu Sprzedającym.

 

Strona dokonująca zakupów w sklepie www.lajs.pl> może być osoba fizyczna pełnoletnia lub firma. Podmiot dokonujący zakupów  zwany jest w dalszej części regulaminu Kupującym.

Zamówienia można składać za pośrednictwem strony internetowej, poczty elektronicznej oraz telefonicznie 

Niniejsze opracowanie nie jest ofertą w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.

Podane ceny na stronie sklepu są cenami netto.

Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmiany cen i dokonywania zmian konstrukcyjnych w oferowanych towarach, nie zmieniając ich ogólnego charakteru.

Złożenie zamówienia przez Kupującego jest równoznaczne z upoważnieniem Sprzedajacego do wystawienia faktury, bez konieczności uzyskania na niej podpisu Kupujacego.

W sprawach nie uregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego.

Sklep www.lajs.pl zastrzega sobie prawo do ewentualnych błędów

Składając zamówienie Kupujący akceptuje niniejszy regulamin.

II. REALIZACJA ZAMÓWIENIA

  1. Czas realizacji
    • Każde zamówienie musi zostać potwierdzone przez Kupującego.
    • Po złożeniu zamówienia pracownik sklepu skontaktuje się z Państwem telefonicznie lub pocztą e-mail w celu potwierdzenia oraz uzgodnienia dalszych szczegółów transakcji.
    • W przypadku złożenia zamówienia w soboty, niedziele i święta pracownik sklepu skontaktuje się z Kupującym w najbliższym dniu roboczym.
    • Brak potwierdzenia zamówienia w terminie 48 godz. wynikającey z winy Kupującego spowoduje anulowanie zamówienia
    • Czas realizacji dostawy zależy przede wszystkim od rodzaju zamawianego towaru.
    • Informacje o terminie dostawy każdego produktu umieszczone są w jego opisie.
  2. Dostawa 
  • Dostawa produktów zamówionych w naszym sklepie realizowana jest na terenie Polski pod adres odbiorcy wskazanego przy zamówieniu.
  • Zakupione towary dostarczmy własnym transportem lub za pośrednictwem firmy kurierskiej.
  • Wysyłka zamówionych produktów następuje po wpływie środków na wskazany przez Sprzedajacego rachunek bankowy. W przypadku firm i instytucji na warunkach określonych w wycenie.
  • W zależności od towaru dostarczany jest on do Klienta w stanie zmontowanym lub do samodzielnego montażu
  • Wyładunek towaru z pojazdu i pozostałe czynności z tym związane jak np. wniesienie do biura, montaż itp. należą do obowiązków Kupującego towar.

      3.  Koszt dostawy

          Koszt dostawy jest uzależniony od miejsca dostawy, chyba ze na stronie produktu określono inny sposób oceny     kosztów dostawy.

      4. Warunki płatności

KLIENCI INDYWIDUALNI 

Zamówienie zostanie przyjęte do realizacji po wpłaceniu pełnej kwoty podanej w proformie.

Proforma zostaje wysłana do Kupującego pocztą elektroniczną.

Oryginał faktury VAT wystawiany jest w terminie 7 dni od daty wpływu środków na wskazane konto bankowe i wysyłany jest do Kupującego za pośrednictwem poczty elektronicznej.

FIRMY I INSTYTUCJE 

  • Na każde otrzymane zamówienie wysyłamy wycenę z warunkami sprzedaży, do pisemnego potwierdzenia przez Kupującego.
  • Realizacja zamówienia przez Sprzedajacego rozpocznie się pierwszego dnia roboczego, po otrzymaniu od Kupującego, przyjętej,  zaakceptowanej i podpisanej wyceny, oraz spełnieniu zawartych w niej warunków.
  • Oryginał faktury VAT wystawiany jest w terminie 7 dni od daty dostarczenia towaru i wysyłany jest do Kupującego pocztą elektroniczną.


III. GWARANCJA I REKLAMACJE 

  • Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są min. 24 miesięczna gwarancją producenta, chyba ze na stronie produktu określono inny termin
  • W chwili odbioru towaru Kupujący jest zobowiązany do sprawdzenia przesyłki. Ewentualne uszkodzenia należy niezwłocznie zgłosić kurierowi lub pracownikom dostarczającym zamówiony towar, wykonać zdjęcia i sporządzić "PROTOKÓŁ SZKODOWY".
  • Reklamacje należy składać w formie pisemnej/email, zawierającej dokładny opis występującej wady, zdjęcia, oraz kopie "PROTOKOŁU SZKODOWEGO"
  • Różnice wynikające z indywidualnych ustawień monitora (kolor, proporcje, itp.) nie mogą być podstawą reklamacji zakupionego towaru.


IV. ZASADY ODSTAPIENIA OD UMOWY SPRZEDAZY 

  • Zgodnie z ustawą z dnia 30.05.2014 r. o ochronie praw konsumentów z towaru zakupionego w naszym sklepie można zrezygnować bez podania przyczyny w ciągu    14 dni od daty odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko jeśli produkt jest oryginalnie zapakowany, nie był używany, ani nie został w żaden sposób zniszczony. Gwarantujemy zwrot wartości produktu. Pieniądze zwracamy przelewem na podane przez Kupującego konto bankowe. Koszt dostawy i odesłania towaru nie podlega zwrotowi.
  • W przypadku rezygnacji z dostarczonego towaru należy powiadomić o tym Sprzedającego w celu ustalenia szczegółów zwrotu.


V. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH 

  • Składając zamówienie Kupujący zgadza się na przetwarzanie i wykorzystywanie jego danych osobowych w celu realizacji zamówienia. Dane te nie będą przetwarzane ani wykorzystywane w żadnym innym celu.
  • Sprzedający zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych. Zgodnie z ta ustawa Kupującemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania oraz wniesienia zadania o zaprzestaniu ich wykorzystywania.

W przypadku pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt telefoniczny.

 

POLITYKA PRYWATNOŚCI